piątek, 29 grudnia 2023

Letnie popołudnie (Merejka) # Finish

Pierwszy krzyżyk w tej pracy postawiłam 06.01.2023 r., ostatnią nitkę backsticha położyłam w dniu dzisiejszym tj. 29.12.2023 r. W sumie pracowałam na tym hafcie przez 84 dni. Uwielbiam go i aż mi trochę żal, że to już koniec :) 

Miejsce na ścianie już wybrane, teraz muszę znaleźć tylko odpowiednią ramę i będzie cieszył oczy moje i mam nadzieję, że moich gości także.

Jeszcze kilka zbliżeń:




A tak wyglądał bez "kreseczek" - można je kochać lub nienawidzić, ale trzeba im oddać, że robią tzw. robotę :)

6 komentarzy:

  1. Wygląda rewelacyjnie, brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft!!! Brawa za ukończenie. Muszę napisać że wygląda lepiej niż na zdjęciach zestawu który nie raz mi się przewijał gdy szukałam wzoru dla siebie :) Cudo!!! Podziwiam i ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje 💗
      Mnie osobiście już na zdjęciach zestawu się podobał, ale muszę przyznać, że faktycznie po wyhaftowaniu jest jeszcze lepiej :)

      Usuń