niedziela, 28 maja 2023

Letnie popołudnie (Merejka) #3

W to piękne, słoneczne jeszcze wiosenne popołudnie witam się z Wami cieplutko i prezentuje mój ulubiony haft :)

Efekt z końca pierwszego tygodnia maja (dobrnęłam do prawego brzegu):

Następnie zaczęłam dalsze haftowanie od lewej strony i na dzień dzisiejszy jest tyle:

Dla przypomnienia całość ma wyglądać następująco:
Praca nad tym wzorem nadal daje mi mega dużo radości, dlatego ostatnio praktycznie haftuję tylko to. I pewnie w najbliższym czasie to się nie zmieni :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft z kotem! Mój ulubiony motyw.
    Haftuj, bo już się nie mogę doczekać rudzielca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę tego rudzielca doczekać :)
      Merejka ma całą serię pory roku z kotami oraz kilka innych wzorów z mruczkiem w roli głównej, niektóre są przepiękne :)

      Usuń