piątek, 27 stycznia 2023

Letnie popołudnie (Merejka) #1

Witajcie :)

W ostatnim poście pisałam Wam, że zaczęłam wyszywać też Merejkę, i że praca nad nią jest ok. Muszę się jednak wycofać z tych słów. Praca wcale nie jest ok. Jest fantastyczna! :) Normalnie zakochałam się w tym wzorze i jest obecnie moim numerem jeden.

Dane techniczne: wymiar haftu 180x189 krzyżyki, materiał błękitna Aida 16ct, nici DMC, 40 kolorów czystych + 11 blendów, pełne krzyżyki 1 lub 2 nitkami, półkrzyżyki 1,2 lub 3 nitkami, backstich 1 lub 2 nitkami. A i oczywiście super czytelny kolorowy schemat w formacie A3.

A tak prezentuje się wyszyte pierwsze 3 373 krzyżyki:


Moim zdaniem już teraz zaczyna robić wrażenie :) I coś tak czuję, że te planowane 50% na ten rok to będzie zdecydowanie za mało. 

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Już wygląda ciekawie -) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze lepiej :) Mam wrażenie, że żaden krzyżyk w tym wzorze nie jest przypadkowy.

      Usuń
  2. Zaczyna się ciekawie, trzymam kciuki za postępy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    wygląda cudownie, wspaniały haft :) Trzeba mieć talent i masę cierpliwości by robić takie cuda!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci idzie. Sporo już masz wyszyte.. W takim tempie zaraz pojawi się kotek :) Będzie piękny obraz! Kibicuje i czekam na kolejne odsłony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór praktycznie sam się haftuje :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. WOW! Bardzo ładne!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń